سفارش تبلیغ
صبا ویژن

من حکر نیستم

 

 من حکر نیستم!!!!!!!!

 

یه عصر خسته کننده مثل روزای قبل تو سایت مشغول وبگردی تو بلاگ های مورد علاقه و سایت های خبری بودم میون چک میلام خبرنامه ی حرم را دیدم که آپ کرده بود یکی از  بلاگهای بامحتوا و خواندنی بعد از خواندنش از بالای صفحه وارد لینک پارسی بلاگ شدم وبا دیدن عبارت( ایجاد وبلاگ  ) به سرم زد یکی درست کنم تا هم یاد بگیرم هم اگه یه وقتی سرم خلوت شد راهش بندازم بعد از ثبت نام که حدودا 2-3 دقیقه ای طول کشید یکدفعه نوشت(ادرس وبلاگ شما:haram 388.parsiblog.com .....................

یه سطل آب سرد خالی شد رو سرم آخه اسممو عتیقه گذاشته بودم؟!!!!!!!!!!! گذاشتم به حساب خواب آلودگیم و رفتم اما چشمتون روز بد نبینه از دفعه بعد هر وقت حرمو باز کردم عتیقه باز شد خودمم نمی دونم چی شده اگر از میان شما کسی می دونه چی شده و یا خود جناب رفیع دارن متنو ملاحظه می کنند بفرمایند دقیقا چه اتفاقی افتاده و بنده باید چه کنم؟

                                                                   باتشکر-  یاعلی